A közbeszerzés munkafolyamata

Hogyan zajlik a közös munka?

Az első kapcsolatfelvétel jellemzően e-mail vagy telefonhívás formájában történik. Rövid és ingyenes telefonos egyeztetés után a feladat pontos beazonosításához személyes egyeztetést javaslunk, melyet tanácsadói óradíjjal szükséges honorálni. A személyes megbeszélést követően – amennyiben nem csak ad hoc, az egyeztetésen már megoldódott tanácsadói feladatok merülnek fel – megbízási jogviszony keretében látjuk el további tanácsadói feladatainkat. Cégünk praxisa nagy részben támogatásból megvalósuló közbeszerzések köré építkezik.

Példaként véve egy nemzeti, nyílt, GINOP támogatásból finanszírozott, folyamatba épített ellenőrzés köteles eljárást, ügyfeleink az alábbi szolgáltatásokat kapják tőlünk.

  • közbeszerzési kötelezettség megvizsgálása – szükséges-e közbeszerzést lefolytatni?
  • közbeszerzés előkészítése
  • megalapozó ár-kutatás a piaci ár megalapozottságának megteremtésére– mekkora legyen az eljárás becsült értéke?
  • előkészítés során szükséges nyilatkozatok megszerkesztése
  • közbeszerzési részekre bonthatóság szempontrendszerének vizsgálata – egy vagy több eljárás megindítása indokolt?
  • közbeszerzési felhívás, dokumentáció és szerződéstervezet elkészítése – melyek az eljárás megindításához szükséges iratok?
  • közbeszerzési eljárás teljes körű EKR adminisztrációja – milyen elektronikus rendszer használatára kötelezett az ajánlatkérő?
  • az előkészített dokumentumok megküldése folyamatba épített ellenőrzésre és az esetleges hiánypótlások megválaszolása
  • közbeszerzési eljárás megindítása EKR-en keresztül
  • eljárás során teljes körű EKR adminisztráció
  • esetlegesen beérkező felvilágosítás kérések megválaszolása együttműködve az ajánlatkérővel
  • beérkezett ajánlatok bontása, bírálata és kiértékelése
  • hiánypótlások összeállítása
  • közbeszerzési eljárás lezárása összegezéssel
  • az eljárás eredményéről szóló tájékoztató hirdetmény feladása
  • szerződés megkötésének jogi- és közbeszerzési elősegítése
  • a szerződéskötés utáni esetleges ügyféligények (szerződésmódosítások) kezelése és adminisztrációja